آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,221
تعداد مقالات14,957
تعداد مشاهده مقاله50,364,209
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,456,735

1.

بررسی نقش مذهب، خصومت و قوم‌پرستی در تمایل به خرید محصولات خارجی مصرف‌کنندگان تهرانی؛ با نقش تعدیلگری قیمت محصول

صفحه 1-23
حسین بلوچی

2.

توسعه عملکرد صادراتی محصولات فرهنگی (نمونه پژوهی: شرکت های صادر کننده نرم افزار فرهنگی)

صفحه 25-44
نیلوفر ایمان خان؛ ملیحه همدست

3.

تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر بهره وری کل عوامل تولید با تأکید بر مؤلفه های آمادگی فنی در کشورهای منتخب

صفحه 45-62
ابوالفضل شاه آبادی؛ عذرا محمدی

4.

تاثیر برنامه‌های تشویقی صادرات بر عملکرد صادراتی: نقش جذابیت‌های بازارهای خارجی و قابلیت‌های صادراتی

صفحه 63-85
پویا بهزادنیا؛ ناصر صنوبر؛ سید صمد حسینی

5.

عوامل مؤثر بر قصد خرید محصولات آرایشی خارجی توسط آقایان: بررسی نقش نگرش مصرف کنندگان

صفحه 87-107
معصومه عربشاهی؛ امیر غفوریان شاگردی؛ امید بهبودی؛ علی نایبی

6.

بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده

صفحه 109-143
امین موجودی؛ محمد علی عبدالوند؛ هاشم نیکومرام؛ محسن خون سیاوش

7.

بررسی عوامل موثر بر عملکرد صادرات با نقش میانجی انطباق آمیخته بازاریابی در شرکت‌های صادراتی استان خوزستان

صفحه 145-162
مینا بختیاری؛ قاسم بخشنده

8.

مهارتهای ارتباطی راهنمایان تور بین‌المللی

صفحه 163-183
صمد رحیمی اقدم؛ محمد فاریابی؛ ابوالفضل حق وردیزاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب