آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,225
تعداد مقالات15,038
تعداد مشاهده مقاله50,584,099
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,673,235
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1398). بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
امین موجودی; محمد علی عبدالوند; هاشم نیکومرام; محسن خون سیاوش. "بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 3, 1398, 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. (1398). 'بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(3), pp. 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305
موجودی, امین, عبدالوند, محمد علی, نیکومرام, هاشم, خون سیاوش, محسن. بررسی تأثیر تعدیل‌گری ماهیت کالا و تیپ شخصیتی مشتری بر اساس مدل آیزنک بر درگیری برند مصرف‌کننده. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1398; 2(3): 109-143. doi: 10.22034/jiba.2019.9305


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب