تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,269 |
تعداد مقالات | 15,639 |
تعداد مشاهده مقاله | 51,694,228 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,574,395 |
1. | The Humanisti Heritage of Muhammad Arkoun | |||
دوره 9، شماره 17، اسفند 1394، صفحه 203-227 | ||||
کاثرینا وولکر | ||||
2. | از قرآن چه و چگونه می توان آموخت؟ یک بررسی از منظر عقلانیت نقاد | |||
دوره 16، شماره 40، آبان 1401، صفحه 633-664 | ||||
علی پایا | ||||
3. | آموزه های اقتصادی مبتنی بر آیات قرآن در حوزه توزیع | |||
دوره 3، شماره 1، خرداد 1402، صفحه 41-58 | ||||
میثم شاه ملکی؛ حسن ملکی؛ مصطفی قادری؛ غلامرضا مصباحی مقدم | ||||
4. | بررسی تطبیقی روش علامه طباطبایی و شیخ محمد عبده در حل تعارض قرآن و علم | |||
دوره 3، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 1-19 | ||||
جلیل جلیلی؛ صفر نصیریان | ||||
5. | بررسی مفهوم فتنه در قرآن و نهجالبلاغه با تاکید بر مفهوم فتنه مثبت و فتنه منفی | |||
دوره 1، شماره 1، مهر 1400، صفحه 1-19 | ||||
زهره اخوان مقدم | ||||
6. | تبیین جامعه شناختی رویکرد قرآن کریم در کنترل کجروی | |||
دوره 2، شماره 2، تیر 1401، صفحه 69-87 | ||||
محمد مهدوی؛ زینب احمدپور | ||||
7. | تبیین چیستی تعقل بر اساس آیات قرآن | |||
دوره 2، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-17 | ||||
مسعود اخلاقی؛ سیدمجتبی حسین نژاد کریمی | ||||
8. | تحلیل و بررسی بازتاب قرآن کریم در کنایههای عامیانه با رویکرد بینامتنیت | |||
دوره 70، شماره 236، اسفند 1396، صفحه 167-187 | ||||
محمد غفوری فر؛ علیرضا حسینی | ||||
9. | دوگانه تصدیق پیشینه یا روایتگری تازه در فهم قصههای قرآن | |||
دوره 3، شماره 3، آذر 1402، صفحه 101-116 | ||||
روح الله نجفی | ||||
10. | گونهشناسی و مدلیابی اخلاق عرفی در قرآن و مقایسه با نظرگاههای اندیشمندان غربی | |||
دوره 3، شماره 4، اسفند 1402، صفحه 77-95 | ||||
مهدیه کشانی؛ اباذر کافی موسوی | ||||
11. | مطالعه جامعهشناختی رابطه سبک زندگی و جمعیت جوان و تأثیر آن بر سرمایه اجتماعی با تأکید بر قرآن و حدیث | |||
دوره 2، شماره 6، مرداد 1395، صفحه 101-133 | ||||
یوسف فتحی | ||||
12. | مولـوی و قـرآن « تفسیر یا تـأویل » | |||
دوره 48، شماره 196، آذر 1384، صفحه 137-158 | ||||
13. | وجوه مشترک داستان حضرت عیسی با حضرت یحیی و بازتاب آن در شعر فارسی | |||
دوره 51، شماره 207، بهمن 1387، صفحه 23-47 | ||||
|