آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,386
تعداد مقالات16,985
تعداد مشاهده مقاله54,657,602
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,237,210

1.

ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 199-226
قاسم زارعی؛ ابوالفضل حق وردی زاده

2.

آینده پژوهی پیشران‌های کلیدی مؤثر بر برندسازی مجموعه هشت بهشت شهر سهند

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 مهر 1403
لیلا بلیلان اصل

3.

تحلیلی بر چالش‌های توسعه و برنامه‌ریزی گردشگری شهری کلانشهر تبریز، با تاکید بر شخصیت مقصد و برندسازی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 06 آذر 1403
رحیم حیدری چیانه؛ فریدون بابایی اقدم؛ حسین پناه القلندیس

4.

شناسایی راهبردهای مؤثر بر برندسازی لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد پژوهش ترکیبی

دوره 1، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 92-106
طریفه پیامی؛ جعفر برقی مقدم؛ محمدرحیم نجف زاده؛ حبیب محمدپور یقینی

5.

شناسایی عوامل مؤثر بر ارتقا برند باشگاه فرهنگی ورزشی سایپا

دوره 2، شماره 2، اسفند 1403، صفحه 202-220
فرزانه مجیدی؛ سید عماد حسینی؛ علی افروزه


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب