آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,365
تعداد مقالات16,770
تعداد مشاهده مقاله54,078,057
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,793,142
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
قاسم زارعی; ابوالفضل حق وردی زاده. "ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). 'ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب