آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها1,116
تعداد مقالات13,682
تعداد مشاهده مقاله48,591,295
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,355,992
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
قاسم زارعی; ابوالفضل حق وردی زاده. "ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). 'ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.