آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,184
تعداد مقالات14,549
تعداد مشاهده مقاله49,944,456
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,157,577
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
قاسم زارعی; ابوالفضل حق وردی زاده. "ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. (1401). 'ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857
زارعی, قاسم, حق وردی زاده, ابوالفضل. ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 199-226. doi: 10.22034/jiba.2022.50654.1857


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب