
تعداد نشریات | 45 |
تعداد شمارهها | 1,386 |
تعداد مقالات | 16,990 |
تعداد مشاهده مقاله | 54,669,920 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 17,242,336 |
1. | ارزیابی شبکه دانش آموزی شاد با رویکرد SWOTبه منظور ارائه راهبردهایی جهت بهبود برنامه درسی دوره اول متوسطه | |
دوره 1، شماره 3، آذر 1401 | ||
محسن دیبایی صابر؛ اکرم باشتنی | ||
2. | پدیدارنگاری فهم و ادراک معلمان از مفاهیم برنامه درسی و برنامهریزی درسی | |
دوره 5، شماره 1، خرداد 1405 | ||
جمال سلیمی؛ علی امینی باغ؛ عهدیه قبادی | ||
3. | شاخصهای محتوا در برنامه درسی دانش فناوری رشته آموزش ابتدایی و میزان توجه به آنها | |
دوره 4، شماره 2، تیر 1404 | ||
مصطفی باقریان فر؛ فتح اله کوشکی؛ سمیه نصیرزاده | ||
4. | شناسایی شاخصها و مؤلفههای یادگیری مادامالعمر فراگیران : سنتزپژوهی براساس مدل روبرتس | |
دوره 3، شماره 4، اسفند 1403 | ||
محمد محمودی بورنگ؛ محمد اکبری؛ محسن آیتی | ||
5. | شناسایی و اولویتبندی مؤلفههای اصلی ارزیابی کیفیت برنامه درسی کارورزی نظام تربیت معلم | |
دوره 2، شماره 4، بهمن 1402، صفحه 25-48 | ||
شهربانو خشکاب | ||
6. | واکاوی موانع تحقق تفکر انتقادی در گستره تعلیم و تربیت | |
دوره 3، شماره 1، خرداد 1403، صفحه 30-50 | ||
حسن غریبی؛ افشین صلاحیان؛ جهانگیر مرادویسی؛ آرام نادریان | ||