آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,920
تعداد مشاهده مقاله54,533,252
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,181,660

1.

Integrating Positive Psychology in Language Testing: Fostering Growth, Motivation, and Well-Being in Assessment Practices

دوره 16، شماره 34، 2024، صفحه 409-426
Mohammad-Ali Soozandehfar؛ Mahdi Dehghayedi

2.

Test-Wiseness, Test Anxiety, Reading Strategies Metacognitive Awareness, and Reading Comprehension Test Performance: A SEM Study

دوره 15، شماره 32، 2023، صفحه 1-21
Mohammad Ahmadi-Safa؛ Melika Majidi-Kia

3.

اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد در کاهش اضطراب امتحان دانش‌آموزان دارای اختلال یادگیری ویژه

دوره 18، شماره 69، خرداد 1402، صفحه 239-245
شهروز نعمتی؛ نرگس پورطالب؛ هدیه قاسمی

4.

بررسی اثربخشی شناخت درمانی و آموزش مهارت‌های مطالعه در درمان دانشجویان مبتلا به اضطراب امتحان

دوره 3، شماره 11، آبان 1387، صفحه 37-60
ناصر صبحی قراملکی؛ کاظم رسولزاده طباطبایی؛ پرویز آزاد فلاح؛ علی فتحی آشتیانی

5.

مدل ساختاری پیش‌بینی اهمال‌کاری تحصیلی براساس طرحواره‌های هیجانی با نقش واسطه‌ای اضطراب امتحان

دوره 16، شماره 63، آذر 1400، صفحه 12-26
حمید هاشمی پور؛ هادی کرامتی؛ مهدی عرب زاده؛ جواد کاووسیان

6.

مقایسه‌ی اثربخشی شناخت‌درمانی، حساسیت‌زدایی تدریجی و آموزش شیوه‌های صحیح مطالعه در کاهش اضطراب امتحان و افزایش پیشرفت تحصیلی دانش-آموزان دختر

دوره 6، شماره 23، آبان 1390، صفحه 75-94
فیروزه سپهریان

7.

نقش ویژگی‌های شخصیتی و طرحواره‌های هیجانی در اضطراب امتحان دانش‌آموزان پسر دوره اول مقطع متوسطه

دوره 11، شماره 44، اسفند 1395، صفحه 1-19
علی اقبالی؛ میر هاشم میر محمودی؛ سپیده پاکدل بناب


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب