تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,268 |
تعداد مقالات | 15,622 |
تعداد مشاهده مقاله | 51,642,279 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 14,556,135 |
1. | Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity | |
دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156 | ||
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam | ||
2. | Developing an Analytic Scale for Scoring EFL Descriptive Writing | |
دوره 8، شماره 17، مهر 2016، صفحه 49-73 | ||
Mohammad Khatib؛ Mostafa Mirzaii | ||
3. | Exploring EFL Learners' Beliefs toward Communicative Language Teaching: A Case Study of Iranian EFL Learners | |
دوره 9، شماره 20، بهمن 2017، صفحه 109-134 | ||
Arezoo Ashoori Tootkaboni؛ Mohammad Khatib | ||
4. | Impoliteness and Power: An Interlanguage Pragmatic Approach to the Use of Impolite Patterns in Terms of Power | |
دوره 7، شماره 15، مرداد 2015، صفحه 43-67 | ||
Mohammad Khatib؛ Khadijeh Lotfi | ||
5. | Novice Non-Native English Language Teachers’ Imaginary and Actual Decision Making and Pedagogical Reasoning: Student and Personal Features (Research Article) | |
دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 239-264 | ||
Mohammad Khatib؛ Abdulbaset Saeedian | ||