آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,252
تعداد مقالات15,399
تعداد مشاهده مقاله51,137,837
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,168,366

1.

Multimedia Annotation: Comparability of Gloss Modalities and their Implications for Reading Comprehension

دوره 7، شماره 15، مرداد 2015، صفحه 1-41
Hamed Babaie Shalmani؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo

2.

On the Development of a Tentative Model of a Flipped Classroom Instruction and Its Effect on Iranian Intermediate EFL Learners’ General IELTS Writing

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 239-261
Rahman Sahragard؛ Mehdi Ziya؛ Ayatollah Razmjoo؛ Alireza Ahmadi

3.

On the Relationship between Teacher Resilience and Self- efficacy: The Case of Iranian EFL Teachers

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 277-292
Seyyed Ayatollah Razmjoo؛ Hakimeh Ayoobiyan

4.

On the Representation of Bloom’s Revised Taxonomy in TOEFL iBT and IELTS Academic

دوره 13، شماره 28، اسفند 2021، صفحه 173-200
Shadab Moslehi؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo

5.

Presenting a Profile of Online Teaching Adaptation among the Iranian EFL High School Teachers

دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 232-254
Maliheh Yarahmadi؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo

6.

The Effect of Extensive Reading on Iranian EFL Learners’ Lexical Bundle Performance: a comparative study of adaptive and authentic texts

دوره 10، شماره 21، شهریور 2018، صفحه 185-204
Ayatollah Razmjoo؛ Zahra Montasseri

7.

The Impact of Socio-Economic Status (SES) on the Iranian EFL Learners’ Identity Processing Styles and Language Achievement (Research Article)

دوره 13، شماره 27، شهریور 2021، صفحه 295-331
Seyed Mohammad Ali Mansoorian؛ Seyyed Ayatollah Razmjoo


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب