آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,275
تعداد مقالات15,740
تعداد مشاهده مقاله51,839,584
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,674,312

1.

بین‌المللی‌سازی کسب‌وکارها با تأکید بر کارآفرینی بین‌المللی، تبیین نقش میانجی قابلیت‌های سازمانی و تعدیلگری ذهنیت جهانی

صفحه 1-22
امیرمحمد کلابی؛ سارا قندی

2.

شناسایی ابعاد بین المللی‌سازی کسب‌و‌کارهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در بازار‌های نوظهور خاورمیانه

صفحه 23-40
محمد اسدنژاد؛ مهران رضوانی؛ کمال سخدری

3.

مدل توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان حوزه الکترونیک و برق ایران با محوریت ارتقاء پایبندی سازمانی کارکنان

صفحه 41-66
روح اله سهرابی؛ وحید چناری؛ محمد همتی؛ مهرداد همراهی

4.

طراحی الگوی دموکراسی تجاری شرکت های پتروشیمی ایران

صفحه 67-99
علیرضا عباسی گرجی؛ محسن اکبری؛ اسماعیل ملک اخلاق

5.

مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس

صفحه 101-126
ایوب محمدیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر معاون

6.

شناسایی مولفه های قابلیت‌های پویا در شرکت‌های دانش بنیان: مرور ازطریق کتاب‌سنجی

صفحه 127-147
علی ملاباقر؛ حمید زارع؛ آصف کریمی

7.

طراحی الگوی قابلیت های بازاریابی فراگیر صادراتی در صنعت سیمان

صفحه 149-168
محمد صابری اول؛ امیر رحیم پور؛ بهزاد شهرابی

8.

الگوی تحلیلی نقش واسطه گری نوآوری سازمانی بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط استان آذربایجان شرقی

صفحه 169-191
حسین عباسی اسفنجانی

9.

تاثیر بکارگیری بلاکچین بر گزارشگری مالی از دیدگاه مدیران مالی

صفحه 193-209
میروحید پورربی؛ مهدی صالحی؛ تمنا دلوائی؛ مهدی مرادی

10.

تأثیر تجارت الکترونیک بر صادرات، شواهد فراتحلیلی

صفحه 211-234
زهرا حیدری زاد؛ علیرضا فضل زاده؛ وحید احمدیان؛ سجاد نقدی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب