آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,482,226
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,570,415

1.

نقش نهاد دولت در توسعه نوآوری کسب‌وکارهای هایتک برای ورود به بازار های بین المللی

صفحه 1-24
علی حسین پور؛ محمد علی مرادی

2.

تأثیر عوامل فزاینده کارایی بر عملکرد بازاریابی بین‌المللی در کشورهای منتخب

صفحه 25-44
هدایت تقیان؛ بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ محمدحسن بهزادی

3.

تدوین مدل مفهومی رفتار تجاری در صنعت سیمان ایران

صفحه 45-68
سیده مهسا حسینی؛ وحید ناصحی فر؛ محمدتقی تقوی فرد؛ وحید خاشعی ورنامخواستی

4.

بررسی تأثیر مدیریت دانش، نوآوری مدیریت و قابلیت‌های پویا بر عملکرد شرکت‌های صادراتی

صفحه 69-88
حسین نوروزی؛ یعقوب رشنوادی؛ رسول نصرت پناه؛ شاهرخ بیگی

5.

شناسایی و رتبه‌بندی عوامل زمینه‌ای و دانشی موثر بر انتقال دانش استانداردهای گزارشگری مالی بین‌المللی با رویکرد توسعه کسب و کارهای بین‌المللی

صفحه 89-109
هادی همدم؛ مهدی زینالی؛ یونس بادآور نهندی؛ احمد محمدی

6.

طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد

صفحه 111-131
ناصر سیف اللهی انار؛ محمد باشکوه؛ رحیم محمد خانی

7.

پوشش بیمه‌ای ریسک‌های سیاسی مرتبط با ارز در سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی با نظری به رویکرد ایران

صفحه 133-150
فرزاد قیصریان؛ منصور امینی

8.

طراحی چارچوب پیاده‌سازی بازاریابی دیجیتال بین‌المللی (مورد مطالعه: صنعت فرش)

صفحه 151-169
مونا جامی پور؛ محمد طالاری؛ راضیه بشکار


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب