آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,489,486
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,575,311

1.

تاثیر تصویر کشور مبدا بر وفاداری به برند؛ تحلیل نقش میانجی آگاهی از برند و کیفیت درک شده در میان مصرف‌کنندگان خودروهای وارداتی

صفحه 1-21
فاطمه رشیدی؛ هادی طاهرپور کلانتری؛ سید مرتضی غیور باغبانی

2.

تأثیر نوآوری در فناوری اطلاعات و شبکه دانشی بر عملکرد تجاری شرکت‌های صادرکننده در صنعت مواد غذایی

صفحه 23-49
محمد رحیم اسفیدانی؛ نکیسا رضایی؛ سارا رمضانی

3.

ارائه الگوی بکارگیری استراتژی رقابت همکارانه در بین المللی سازی خوشه های صادرات محور با استفاده از مدل‌‌سازی ساختاری تفسیری

صفحه 51-72
مهدی جعفرزاده؛ مهران رضوانی؛ علی داوری

4.

بررسی تأثیر استراتژی منابع انسانی سبز بر عملکرد صادراتی به‌واسطه مزیت رقابتی

صفحه 73-96
فریبرز رحیم نیا؛ قاسم اسلامی؛ فرشاد قادری

5.

تأثیر قابلیت‌های بازاریابی در حوزه صادرات و نوآوری بر ابعاد عملکرد صادرات با تعدیل‌گری رقابت ناکارآمد (مورد مطالعه: شرکت‌های صنایع‌دستی و هنری)

صفحه 97-119
حسین نوروزی؛ فاطمه درویش؛ رضا نصری

6.

تأثیر شاخص‌های فردی و نهادی کارآفرینی بر سهم بازار کشورهای منتخب از صادرات جهانی تجهیزات پزشکی

صفحه 121-140
بهناز خوش طینت؛ ابوالفضل شاه‌آبادی؛ فاطمه نعیمی؛ علی مرادی

7.

ویژگی های سود پیش بینی شده توسط مدیریت و ریسک سقوط آتی قیمت سهام

صفحه 141-159
علیرضا فضل زاده؛ سهراب عبدی؛ کیمیا فضل زاده؛ اسد سلمانی هراب

8.

بررسی تاثیر عملکردی رفتارهای شبکه محور در بازارهای صنعتی بین‌ المللی

صفحه 161-178
حسین فتحی؛ حکیمه نیکی اسفهلان؛ صمد عالی؛ هوشنگ تقی زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب