آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,920
تعداد مشاهده مقاله54,534,220
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,182,124

1.

Effects of AI-Driven Written Direct and Indirect Feedback on Iranian Intermediate EFL Learners' Writing Complexity

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 10 اردیبهشت 1404
Mohsen Banisharif Dehkordi؛ Parisa Riahipour؛ Fariba Rahimi Esfahani

2.

The Differential Effects of Direct and Indirect Corrective Feedback on Impulsive and Reflective EFL Learners’ Writing Accuracy

دوره 15، شماره 31، 2023، صفحه 166-183
Simin Sattarpour؛ Raziyeh Ghassab Sahebkar؛ Fatemeh Pourebrahim


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب