آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,488,945
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,575,241

1.

ارائه مدل برندسازی محصولات صنعتی ایران در بازارهای بین‌المللی با رویکرد تئوری داده بنیاد

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 199-226
قاسم زارعی؛ ابوالفضل حق وردی زاده

2.

تحلیل اهمیت – عملکرد عوامل مؤثر بر ارزش‌گذاری شرکت‌های نوپا جهت ورود به بازارهای داخلی و بین‌الملل

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 13-31
زهرا عادل؛ آیت اله ممیز؛ حامد رحمانی؛ حبیب اله طاهرپور کلانتری


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب