آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,361
تعداد مقالات16,689
تعداد مشاهده مقاله53,927,388
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,567,087

1.

Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 91-114
Masoomeh Estaji؛ Meisam Mirzaei Shojakhanlou

2.

The Effect of Low-Tech Response Systems on Students’ Engagement in Learning and Attitude in Under-Resourced EFL Classrooms: Mini White-Boards in Focus

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403
Sorour Zekrati؛ Hossein Barati؛ Manijeh Youhanaee

3.

The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals

دوره 15، شماره 32، اسفند 2023، صفحه 161-177
Marzieh Mehri؛ Zahra Amirian؛ Mohsen Rezazadeh


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب