آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,272
تعداد مقالات15,720
تعداد مشاهده مقاله51,824,633
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,664,519
Mehri, Marzieh, Amirian, Zahra, Rezazadeh, Mohsen. (1402). The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(32), 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452
Marzieh Mehri; Zahra Amirian; Mohsen Rezazadeh. "The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 32, 1402, 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452
Mehri, Marzieh, Amirian, Zahra, Rezazadeh, Mohsen. (1402). 'The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(32), pp. 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452
Mehri, Marzieh, Amirian, Zahra, Rezazadeh, Mohsen. The Effect of Regulatory Focus and Reference of Comparison Feedback on EFL Learners’ Achievement Emotions and Achievement Goals. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 15(32): 161-177. doi: 10.22034/elt.2021.48394.2452


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب