آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها1,127
تعداد مقالات13,864
تعداد مشاهده مقاله48,819,103
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,573,617

1.

طراحی مدل عوامل مؤثر بر مصرف‌گرایی در ایران با تکیه بر روش فراترکیب

دوره 11، شماره 2، آذر 1401، صفحه 216-239
محسن نیازی؛ فرشاد گودرزی؛ علی فرهادیان

2.

گذر از محصولات به راهکارها: فهم زوایا و ارائه چارچوب مفهومی راهکار مشتری در شرکت‌های چندملیتی؛ کاربست روش فراترکیب

دوره 3، شماره 1، فروردین 1399، صفحه 109-137
پیمان پروری؛ مهدی ابراهیمی؛ محمدرضا کریمی؛ ایمان رئیسی وانانی


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.