آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,024
تعداد مشاهده مقاله50,490,868
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,576,195

1.

الگوی تحلیلی نقش واسطه گری نوآوری سازمانی بین بازارگرایی و عملکرد کسب و کارهای کوچک و متوسط استان آذربایجان شرقی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 07 بهمن 1402
حسین عباسی اسفنجانی

2.

تأثیر بازارگرایی و تجربه بین‌المللی بر عملکرد صادرات با نقش میانجی استراتژی بازاریابی بین‌المللی

دوره 2، شماره 1، خرداد 1398، صفحه 23-44
محمد فاریابی؛ صمد رحیمی اقدم؛ محمدرضا کوششی؛ علیرضا پور آقابالایی

3.

نقش گرایش به کارآفرینی اجتماعی در توسعه بازارگرایی و هم‌آفرینی ارزش

دوره 5، شماره 3، مهر 1401، صفحه 115-135
مهدی دهقانی سلطانی؛ رضا سلیمانی دامنه؛ سارا حدادی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب