تعداد نشریات | 44 |
تعداد شمارهها | 1,313 |
تعداد مقالات | 16,162 |
تعداد مشاهده مقاله | 52,727,819 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 15,399,459 |
1. | A Discourse-based Teaching of Writing for Iranian EFL Students: A Systemic Perspective | |
دوره 3، شماره 8، اسفند 2011، صفحه 53-70 | ||
Nader Assadi Aidinlou | ||
2. | Connection between Emotional Intelligence and Coherence in EFL Writing | |
دوره 5، شماره 11، بهمن 2013، صفحه 53-72 | ||
Hadi Farjami؛ AmirHossein Eghbali | ||
3. | L2 Writers’ Processing of Teacher vs. Computer-generated Feedback | |
دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 175-215 | ||
Shiva Kaivanpanah؛ Mohammad Alavi؛ Rose Meschi | ||
4. | Persian to English Lexical Transfer Errors in the Iranian EFL Learners’ Writings | |
دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 113-130 | ||
Rasoul Mohammad Hosseinpour؛ Fatemeh Ghanbarpour | ||
5. | Pragmatics Effect on English Writing Ability among High School Students | |
دوره 5، شماره 11، بهمن 2013، صفحه 31-52 | ||
İsmaiel Faghih؛ MohammadJavad Ansari | ||
6. | Sociocultural Identity Development Scaffolded by Collaboration-Conducive Strategies: A Case of an Iranian EFL Writing Class | |
دوره 7، شماره 15، مرداد 2015، صفحه 125-156 | ||
Seyyed Mohammad Ali Soozandehfar؛ Rahman Sahragard | ||
7. | مناقشه فوکو با هایدگر و دریدا در فهم و تفسیر فلسفه افلاطون | |
دوره 18، شماره 49، آذر 1403، صفحه 219-244 | ||
سیدجمال قریشی خوراسگانی؛ علی کرباسی زاده اصفهانی | ||
8. | نا/الهیات: تأکیدی بر گریزناپذیری الهیات | |
دوره 11، شماره 20، شهریور 1396، صفحه 197-210 | ||
حسن فتحزاده؛ سمیرا طاهری | ||