
تعداد نشریات | 45 |
تعداد شمارهها | 1,358 |
تعداد مقالات | 16,649 |
تعداد مشاهده مقاله | 53,873,189 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 16,472,487 |
1. | Evaluating the Influence of Formative and Summative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1404 | ||
Mohammad Bahrami؛ Reihane Shoghi؛ Amir Mahshanian | ||
2. | The Effect of Feedback Scope Through Digital Modality (Synchronous vs. Asynchronous) on Complexity, Accuracy and Fluency of Iranian EFL Learners’ Written Productions | |
دوره 16، شماره 34، اسفند 2024، صفحه 385-408 | ||
Reihaneh Shoghi؛ Mansoor Tavakoli؛ Zahra Amirian | ||