| تعداد نشریات | 45 |
| تعداد شمارهها | 1,427 |
| تعداد مقالات | 17,572 |
| تعداد مشاهده مقاله | 57,038,205 |
| تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 18,943,829 |
| 1. | Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension | |
| دوره 17، شماره 35، 2025، صفحه 15-38 | ||
| Mohammad Bahrami؛ Reihaneh Shoghi؛ Amir Mahshanian | ||
| 2. | Genre and Rater Variation in IELTS Writing Assessment: A Comparative Perspective | |
| مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1404 | ||
| Reihane Shoghi؛ Mohammad Bahrami؛ Amir Mahshanian | ||
| 3. | The Effect of Feedback Scope Through Digital Modality (Synchronous vs. Asynchronous) on Complexity, Accuracy and Fluency of Iranian EFL Learners’ Written Productions | |
| دوره 16، شماره 34، 2024، صفحه 385-408 | ||
| Reihaneh Shoghi؛ Mansoor Tavakoli؛ Zahra Amirian | ||