آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,358
تعداد مقالات16,649
تعداد مشاهده مقاله53,873,189
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,472,487

1.

Evaluating the Influence of Formative and Summative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 فروردین 1404
Mohammad Bahrami؛ Reihane Shoghi؛ Amir Mahshanian

2.

The Effect of Feedback Scope Through Digital Modality (Synchronous vs. Asynchronous) on Complexity, Accuracy and Fluency of Iranian EFL Learners’ Written Productions

دوره 16، شماره 34، اسفند 2024، صفحه 385-408
Reihaneh Shoghi؛ Mansoor Tavakoli؛ Zahra Amirian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب