آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,427
تعداد مقالات17,572
تعداد مشاهده مقاله57,038,205
تعداد دریافت فایل اصل مقاله18,943,829

1.

Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension

دوره 17، شماره 35، 2025، صفحه 15-38
Mohammad Bahrami؛ Reihaneh Shoghi؛ Amir Mahshanian

2.

Genre and Rater Variation in IELTS Writing Assessment: A Comparative Perspective

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 31 شهریور 1404
Reihane Shoghi؛ Mohammad Bahrami؛ Amir Mahshanian

3.

The Effect of Feedback Scope Through Digital Modality (Synchronous vs. Asynchronous) on Complexity, Accuracy and Fluency of Iranian EFL Learners’ Written Productions

دوره 16، شماره 34، 2024، صفحه 385-408
Reihaneh Shoghi؛ Mansoor Tavakoli؛ Zahra Amirian


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب