آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,406
تعداد مقالات17,246
تعداد مشاهده مقاله55,698,093
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,884,988
Bahrami, Mohammad, Shoghi, Reihaneh, Mahshanian, Amir. (1404). Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension. سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(35), 15-38. doi: 10.22034/elt.2025.66221.2763
Mohammad Bahrami; Reihaneh Shoghi; Amir Mahshanian. "Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension". سامانه مدیریت نشریات علمی, 17, 35, 1404, 15-38. doi: 10.22034/elt.2025.66221.2763
Bahrami, Mohammad, Shoghi, Reihaneh, Mahshanian, Amir. (1404). 'Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension', سامانه مدیریت نشریات علمی, 17(35), pp. 15-38. doi: 10.22034/elt.2025.66221.2763
Bahrami, Mohammad, Shoghi, Reihaneh, Mahshanian, Amir. Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; 17(35): 15-38. doi: 10.22034/elt.2025.66221.2763


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب