تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,236 |
تعداد مقالات | 15,196 |
تعداد مشاهده مقاله | 50,719,715 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,799,945 |
1. | A Corpus-driven Scoping Systematic Review of Four Decades of Teacher Professional Development Research: Exploring Research Foci, Content Areas, Designs Methods and Trends | |
دوره 13، شماره 28، اسفند 2021، صفحه 39-59 | ||
Farzaneh Arjmand؛ Mohammad Bagher Shabani؛ Reza Khani؛ Abbas Ali Zarei | ||
2. | Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 دی 1402 | ||
Saja Ghasem Tahimash؛ Reza Khany؛ Leila Shoja | ||