آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,304
تعداد مقالات15,959
تعداد مشاهده مقاله52,299,357
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,059,587
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. (1403). Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(33), 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Saja Ghasem Tahimash; Reza Khani; Leila Shoja. "Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 33, 1403, 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. (1403). 'Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(33), pp. 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 16(33): 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب