آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,262
تعداد مقالات15,535
تعداد مشاهده مقاله51,553,404
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,493,538
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. (1403). Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(33), 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Saja Ghasem Tahimash; Reza Khani; Leila Shoja. "Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study". سامانه مدیریت نشریات علمی, 16, 33, 1403, 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. (1403). 'Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study', سامانه مدیریت نشریات علمی, 16(33), pp. 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578
Ghasem Tahimash, Saja, Khani, Reza, Shoja, Leila. Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 16(33): 194-213. doi: 10.22034/elt.2024.58933.2578


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب