آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,274
تعداد مقالات15,729
تعداد مشاهده مقاله51,827,418
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,666,145

1.

A Corpus-driven Scoping Systematic Review of Four Decades of Teacher Professional Development Research: Exploring Research Foci, Content Areas, Designs Methods and Trends

دوره 13، شماره 28، اسفند 2021، صفحه 39-59
Farzaneh Arjmand؛ Mohammad Bagher Shabani؛ Reza Khani؛ Abbas Ali Zarei

2.

Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study

دوره 16، شماره 33، شهریور 2024، صفحه 194-213
Saja Ghasem Tahimash؛ Reza Khani؛ Leila Shoja


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب