آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,014
تعداد مشاهده مقاله50,471,967
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,560,262

1.

A Corpus-driven Scoping Systematic Review of Four Decades of Teacher Professional Development Research: Exploring Research Foci, Content Areas, Designs Methods and Trends

دوره 13، شماره 28، اسفند 2021، صفحه 39-59
Farzaneh Arjmand؛ Mohammad Bagher Shabani؛ Reza Khani؛ Abbas Ali Zarei

2.

Evaluation of English Language Teacher Professional Development Programs in an EFL Context: A Mixed Method Study

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 11 دی 1402
Saja Ghasem Tahimash؛ Reza Khany؛ Leila Shoja


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب