آمار

تعداد نشریات41
تعداد شماره‌ها1,130
تعداد مقالات13,903
تعداد مشاهده مقاله48,945,906
تعداد دریافت فایل اصل مقاله12,609,753

1.

Realization of Initiation, Response, and Feedback in Teacher-Student Interactions in EFL Classrooms: Learning Realities and Opportunities

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 91-114
Masoomeh Estaji؛ Meisam Mirzaei Shojakhanlou

2.

The Effect of Recast on EFL Learners’ Pragmatic Development: Patterns of Reciprocity

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 01 دی 1401
Meisam Mirzaei Shojakhanlou؛ Sam Saeedian؛ Behzad Nezakatgoo


Contact Us | Help & Support | Site Map

Journal Management System. Designed by sinaweb.