آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,915
تعداد مشاهده مقاله54,482,139
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,133,686

1.

بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی

دوره 5، شماره 4، دی 1401، صفحه 1-24
محمد باشکوه؛ سید محمد رضا موحد

2.

تجزیه‌وتحلیل روند جهانی پژوهش‌های حوزه‌ی بازاریابی محاوره‌ای: رویکرد آمیخته

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 22 مهر 1403
عادله دهقانی قهنویه؛ ناصر سیف اللهی انار؛ محمد باشکوه اجیرلو؛ قاسم زارعی

3.

تدوین و طراحی مدل توسعه بازاریابی پایداری در شرکت‌های صادراتی دانش‌بنیان

دوره 6، شماره 2، تیر 1402، صفحه 75-92
محمد باشکوه اجیرلو؛ مرضیه آذربایجانی

4.

طراحی الگوی مفهومی عوامل مؤثر توسعه صادرات محصولات کشاورزی: ارائه نظریه ی داده بنیاد

دوره 4، شماره 4، دی 1400، صفحه 111-131
ناصر سیف اللهی انار؛ محمد باشکوه؛ رحیم محمد خانی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب