آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,384
تعداد مقالات16,918
تعداد مشاهده مقاله54,507,469
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,154,378
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
محمد باشکوه; سید محمد رضا موحد. "بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب