آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,303
تعداد مقالات16,020
تعداد مشاهده مقاله52,486,754
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,213,817
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
محمد باشکوه; سید محمد رضا موحد. "بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب