آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,019
تعداد مشاهده مقاله50,479,894
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,567,948
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
محمد باشکوه; سید محمد رضا موحد. "بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب