آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,341
تعداد مقالات16,474
تعداد مشاهده مقاله53,511,015
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,028,099
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
محمد باشکوه; سید محمد رضا موحد. "بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 5, 4, 1401, 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. (1401). 'بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 5(4), pp. 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864
باشکوه, محمد, موحد, سید محمد رضا. بازنماییِ تصاویر ذهنی مصرف‌کنندگان در انتخاب برندهای ایرانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1401; 5(4): 1-24. doi: 10.22034/jiba.2022.50824.1864


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب