1.

شناسنامه علمی

Pages 0-0

2.

تاثیر کار گروهی بر میزان توجه دانش آموزان زبان انگلیسی به فرم های منظورشناسی

Pages 1-28
آزاده علیزاده طبقی; باقر یعقوبی; شیرین آبادی خواه

3.

تحلیل ساختار روایی فراگیران زبان انگلیسی و بسندگی زبان خارجی

Pages 29-53
حمید علامی; محسن رمضانیان

4.

تحلیل بصری از کتب زبان انگلیسی: نقش سلبریتی ها بعنوان چهره های فرهنگی

Pages 55-78
عصمت بابایی; محمودرضا عطایی

5.

تاثیر آموزش توالی های فرمول واره ای با تمرینات بازیابی فاصله دار بر شیوایی بیان فراگیران ایرانی زبان انگلیسی به عنوان زبان خارجی

Pages 79-114
ساسان بالغی زاده; سمانه شفیعی

6.

بررسی ویژه گی های عبارات مشکل در مقالات تحقیقی و متون تحلیل تجزیه

Pages 115-153
علیرضا جلیلی فر; محمد پرویز

7.

وجوه سیاسی مقالات محققان LELT اثبات گرا

Pages 155-176
رضا خانی; محمود سماعی; علی خدیور

8.

تأثیر نوع فعالیت کلاسی بر مذاکرات تعاملی فراگیران خودمختار زبان انگلیسی در محیط همزمان رایانه- متن محور

Pages 177-200
علی اکبر خمیجانی فراهانی; شیوا کیوان پناه; زینب السادات ناصری

9.

هویت حرفه ای و کیفیت آموزش: بررسی معلمان زبان انگلیسی ایرانی.

Pages 201-225
آزاده لباف; احمد معین زاده; عزیزاله دباغی

10.

"این یک تبلیغ غذاست ولی کلیشه های جنسی را نمایش می دهد": تمرین آگاهی انتقادی زبان در یک محیط آموزشی زبان انگلیسی در ایران

Pages 227-259
سیده فهیمه پارسائیان

11.

تأثیر آموزش زبان Dogme (Dogme ELT) بر صحبت در L2 و تمایل به برقراری ارتباط (WTC)

Pages 261-288
عبدالله سارانی; علی مالمیر

12.

واقعیت گرایی "شهرک زبان" به عنوان یک نوآوری در ارزشیابی توانایی صحبت کردن زبان آموزان: حرکت به سوی یک شهرک زبان مجازی

Pages 289-302
مرضیه سوزنده فر; سید محمد علی سوزنده فر

13.

مقایسه ی سبک های غالب یادگیری ادراکی در محیط زبان دوم با زبان خارجی

Pages 303-322
امیررضا وکیلی فرد

14.

نقش توالی آموزش تفکیکی متمرکز بر فرم و پیچیدگی بر پیشرفت دانش دستوری زبان انگلیسی توسط فراگیران تک زبانه و دو زبانه ایرانی

Pages 323-350
نعمت زمانی; منیژه یوحنایی; حسین براتی


Journal Management System. Powered by Sinaweb