آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,318
تعداد مقالات16,187
تعداد مشاهده مقاله52,793,568
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,474,500
Alkawaz, Alyaa, Afrouz, Mahmoud, Nejadansari, Daryush, Dabaghi, Azizollah. (1402). The Effect of Explicit Pragmatic Instruction on EFL Students' Production of Speech Acts: Pragmalinguistic vs. Sociopragmatic Errors in Focus. سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(31), 1-17. doi: 10.22034/elt.2023.54597.2521
Alyaa Alkawaz; Mahmoud Afrouz; Daryush Nejadansari; Azizollah Dabaghi. "The Effect of Explicit Pragmatic Instruction on EFL Students' Production of Speech Acts: Pragmalinguistic vs. Sociopragmatic Errors in Focus". سامانه مدیریت نشریات علمی, 15, 31, 1402, 1-17. doi: 10.22034/elt.2023.54597.2521
Alkawaz, Alyaa, Afrouz, Mahmoud, Nejadansari, Daryush, Dabaghi, Azizollah. (1402). 'The Effect of Explicit Pragmatic Instruction on EFL Students' Production of Speech Acts: Pragmalinguistic vs. Sociopragmatic Errors in Focus', سامانه مدیریت نشریات علمی, 15(31), pp. 1-17. doi: 10.22034/elt.2023.54597.2521
Alkawaz, Alyaa, Afrouz, Mahmoud, Nejadansari, Daryush, Dabaghi, Azizollah. The Effect of Explicit Pragmatic Instruction on EFL Students' Production of Speech Acts: Pragmalinguistic vs. Sociopragmatic Errors in Focus. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 15(31): 1-17. doi: 10.22034/elt.2023.54597.2521


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب