عزیزی ابرقوئی, ., کتابی, ., شاهرخی, . (2020). بررسی درک میزان اثربخشی و فراوانی استفاده از راهبردهای تدریس مبتنی بر تفکر انتقادی و رابطه متقابل این دو در میان دبیران زبان انگلیسی دبیرستان های ایران. , 12(26), 377-399. doi: 10.22034/elt.2021.42140.2297
مسعود عزیزی ابرقوئی; سعید کتابی; محسن شاهرخی. "بررسی درک میزان اثربخشی و فراوانی استفاده از راهبردهای تدریس مبتنی بر تفکر انتقادی و رابطه متقابل این دو در میان دبیران زبان انگلیسی دبیرستان های ایران". , 12, 26, 2020, 377-399. doi: 10.22034/elt.2021.42140.2297
عزیزی ابرقوئی, ., کتابی, ., شاهرخی, . (2020). 'بررسی درک میزان اثربخشی و فراوانی استفاده از راهبردهای تدریس مبتنی بر تفکر انتقادی و رابطه متقابل این دو در میان دبیران زبان انگلیسی دبیرستان های ایران', , 12(26), pp. 377-399. doi: 10.22034/elt.2021.42140.2297
عزیزی ابرقوئی, ., کتابی, ., شاهرخی, . بررسی درک میزان اثربخشی و فراوانی استفاده از راهبردهای تدریس مبتنی بر تفکر انتقادی و رابطه متقابل این دو در میان دبیران زبان انگلیسی دبیرستان های ایران. , 2020; 12(26): 377-399. doi: 10.22034/elt.2021.42140.2297


Journal Management System. Powered by Sinaweb