آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,235
تعداد مقالات15,190
تعداد مشاهده مقاله50,704,286
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,786,921
Salimi, Esmaeel Ali, farsi, mitra. (1399). Probing into EFL Teachers’ Assessment Literacy and Teaching Experience: The Case of Native ESL and Non-native EFL Teachers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(25), 269-288. doi: 10.22034/elt.2020.10684
Esmaeel Ali Salimi; mitra farsi. "Probing into EFL Teachers’ Assessment Literacy and Teaching Experience: The Case of Native ESL and Non-native EFL Teachers". سامانه مدیریت نشریات علمی, 12, 25, 1399, 269-288. doi: 10.22034/elt.2020.10684
Salimi, Esmaeel Ali, farsi, mitra. (1399). 'Probing into EFL Teachers’ Assessment Literacy and Teaching Experience: The Case of Native ESL and Non-native EFL Teachers', سامانه مدیریت نشریات علمی, 12(25), pp. 269-288. doi: 10.22034/elt.2020.10684
Salimi, Esmaeel Ali, farsi, mitra. Probing into EFL Teachers’ Assessment Literacy and Teaching Experience: The Case of Native ESL and Non-native EFL Teachers. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 12(25): 269-288. doi: 10.22034/elt.2020.10684


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب