آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,967
تعداد مشاهده مقاله54,603,329
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,212,616

1.

Evaluating the Influence of Formative and Suative Assessments on EFL Learners’ Listening and Reading Comprehension

دوره 17، شماره 35، مهر 2025، صفحه 15-38
Mohammad Bahrami؛ Reihaneh Shoghi؛ Amir Mahshanian

2.

The Effect of Low-Tech Response Systems on Students’ Engagement in Learning and Attitude in Under-Resourced EFL Classrooms: Mini White-Boards in Focus

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 28 بهمن 1403
Sorour Zekrati؛ Hossein Barati؛ Manijeh Youhanaee


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب