
تعداد نشریات | 45 |
تعداد شمارهها | 1,358 |
تعداد مقالات | 16,594 |
تعداد مشاهده مقاله | 53,859,128 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 16,433,884 |
1. | Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity | |
دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156 | ||
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam | ||
2. | Making sense of EFL teacher agency: Insights from an Iran case study | |
دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 145-168 | ||
Rahman Sahragard؛ Alireza Rasti | ||
3. | بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پایه و علوم انسانی مراکز تربیت معلم | |
دوره 45، شماره 183 - 184، آبان 1381، صفحه 101-126 | ||