آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,358
تعداد مقالات16,594
تعداد مشاهده مقاله53,859,128
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,433,884

1.

Contributions of KARDS to Iranian EFL University Teachers’ Professional Identity

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 127-156
Vahid Hassani؛ Mohammad Khatib؛ Massood Yazdani Moghaddam

2.

Making sense of EFL teacher agency: Insights from an Iran case study

دوره 9، شماره 19، شهریور 2017، صفحه 145-168
Rahman Sahragard؛ Alireza Rasti

3.

بررسی رابطه عزت نفس با پیشرفت تحصیلی دانشجویان علوم پایه و علوم انسانی مراکز تربیت معلم

دوره 45، شماره 183 - 184، آبان 1381، صفحه 101-126


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب