آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,365
تعداد مقالات16,772
تعداد مشاهده مقاله54,087,090
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,801,069

1.

شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 02 فروردین 1404
انس عبد حسین حسین؛ علیرضا زمانی نوکاآبادی

2.

مدل بازاریابی دیجیتال برای توسعه بازارهای صادراتی محصولات صنعت ساختمان در کشورهای حوزه خلیج فارس

دوره 7، شماره 2، تیر 1403، صفحه 101-126
ایوب محمدیان؛ سید ابولقاسم میرا؛ نادر معاون


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب