آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,361
تعداد مقالات16,670
تعداد مشاهده مقاله53,913,442
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,543,047
عبد حسین حسین, انس, زمانی نوکاآبادی, علیرضا. (1404). شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, (), -. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556
انس عبد حسین حسین; علیرضا زمانی نوکاآبادی. "شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, , , 1404, -. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556
عبد حسین حسین, انس, زمانی نوکاآبادی, علیرضا. (1404). 'شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, (), pp. -. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556
عبد حسین حسین, انس, زمانی نوکاآبادی, علیرضا. شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1404; (): -. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب