آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,243
تعداد مقالات15,266
تعداد مشاهده مقاله50,964,251
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,019,788

1.

Critical Thinking as an Essential Factor in EFL Teacher Educators’ Professional Development: a Transformative Learning Paradigm

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 194-208
Jalil Yazdankhah؛ Bahram Behin؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam

2.

Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard

3.

فلسفه برای کودکان و توسعه حرفه ای معلمان (مطالعه کیفی)

دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 113-128
حسن احمدی؛ علی اقبالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب