آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,345
تعداد مقالات16,499
تعداد مشاهده مقاله53,541,729
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,041,811

1.

Critical Thinking as an Essential Factor in EFL Teacher Educators’ Professional Development: a Transformative Learning Paradigm

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 194-208
Jalil Yazdankhah؛ Bahram Behin؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam

2.

Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum

دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard

3.

الگوی روابط قابلیت‌‌های پژوهش و توسعه حرفه‌‌ای با نقش میانجی‌‌گری انگیزش و خودکارآمدی پژوهش

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مرداد 1403
فرامرز سهیلی؛ فیروزه سهرابی؛ علی عبدی

4.

فلسفه برای کودکان و توسعه حرفه ای معلمان (مطالعه کیفی)

دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 113-128
حسن احمدی؛ علی اقبالی

5.

واکاوی معنایی نقش توسعه حرفه ای در منزلت اجتماعی معلمان ( نمونه پژوهش : معلمان شاغل در استان تهران)

دوره 13، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 77-113
حمیدرضا رهگذر؛ علی بقائی سرابی؛ افسانه وارسته فر


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب