
تعداد نشریات | 44 |
تعداد شمارهها | 1,345 |
تعداد مقالات | 16,499 |
تعداد مشاهده مقاله | 53,541,729 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 16,041,811 |
1. | Critical Thinking as an Essential Factor in EFL Teacher Educators’ Professional Development: a Transformative Learning Paradigm | |
دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 194-208 | ||
Jalil Yazdankhah؛ Bahram Behin؛ Mohammad Hossein Yousefi؛ Hassan Asadollahfam | ||
2. | Reflectivity in reflective practice: A case of EFL student teachers in practicum | |
دوره 14، شماره 30، بهمن 2022، صفحه 264-281 | ||
Najmeh Pourjafarian؛ Rahman Sahragard | ||
3. | الگوی روابط قابلیتهای پژوهش و توسعه حرفهای با نقش میانجیگری انگیزش و خودکارآمدی پژوهش | |
مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 14 مرداد 1403 | ||
فرامرز سهیلی؛ فیروزه سهرابی؛ علی عبدی | ||
4. | فلسفه برای کودکان و توسعه حرفه ای معلمان (مطالعه کیفی) | |
دوره 16، شماره 39، شهریور 1401، صفحه 113-128 | ||
حسن احمدی؛ علی اقبالی | ||
5. | واکاوی معنایی نقش توسعه حرفه ای در منزلت اجتماعی معلمان ( نمونه پژوهش : معلمان شاغل در استان تهران) | |
دوره 13، شماره 1، شهریور 1403، صفحه 77-113 | ||
حمیدرضا رهگذر؛ علی بقائی سرابی؛ افسانه وارسته فر | ||