آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,968
تعداد مشاهده مقاله54,607,195
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,214,591

1.

بررسی تأثیر انگیزه مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد به برند (کاربران اینستاگرام در عراق)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 120-133
مهدی داداش زاده؛ راسم صد خان؛ ریتا پور محبی؛ معصومه اعلمی کشکی

2.

عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری

دوره 3، شماره 3، آبان 1399، صفحه 23-40
محمدرضا حمیدی زاده؛ آذین ساکی پور؛ سید مهدی جلالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب