آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,322
تعداد مقالات16,210
تعداد مشاهده مقاله52,855,394
تعداد دریافت فایل اصل مقاله15,531,411

1.

بررسی تأثیر انگیزه مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی اعتماد به برند (کاربران اینستاگرام در عراق)

دوره 1، شماره 2، اسفند 1402، صفحه 103-114
مهدی داداش زاده؛ راسم صد خان؛ ریتا پور محبی؛ معصومه اعلمی کشکی

2.

عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری

دوره 3، شماره 3، آبان 1399، صفحه 23-40
محمدرضا حمیدی زاده؛ آذین ساکی پور؛ سید مهدی جلالی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب