آمار

تعداد نشریات44
تعداد شماره‌ها1,341
تعداد مقالات16,474
تعداد مشاهده مقاله53,513,238
تعداد دریافت فایل اصل مقاله16,029,038
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. (1399). عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381
محمدرضا حمیدی زاده; آذین ساکی پور; سید مهدی جلالی. "عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری". سامانه مدیریت نشریات علمی, 3, 3, 1399, 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. (1399). 'عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری', سامانه مدیریت نشریات علمی, 3(3), pp. 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381
حمیدی زاده, محمدرضا, ساکی پور, آذین, جلالی, سید مهدی. عوامل پیش بین بازآفرینی علامت تجاری در سطح شرکت براساس الگوی معادلات ساختاری. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1399; 3(3): 23-40. doi: 10.22034/jiba.2020.11381


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب