آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,384
تعداد مقالات16,918
تعداد مشاهده مقاله54,497,575
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,145,079

1.

Investigating the Impact of Unfocused Direct and indirect Written Corrective Feedback on Writing Accuracy of Iranian EFL Learners

دوره 14، شماره 30، 2022، صفحه 180-193
Mohammadreza Negahi؛ Zohreh G. Shooshtari؛ Sedigheh Vahdat

2.

Iranian EFL Learners' Beliefs towards Teaching and Learning of Pronunciation

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 221-251
Musa Nushi؛ Roya Jafari؛ Zahara Golesorkhi

3.

The Effect of Corrective Feedback on Iranian English as a Foreign Language Learners’ Interlanguage Pragmatics Development

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 27 بهمن 1403
Mehran Memari؛ Fateme Hafez


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب