آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,920
تعداد مشاهده مقاله54,533,399
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,181,705

1.

Beyond Metanarratives and Universal Ideologies: Exploring Postmodernist Educational Concepts for Autonomy in Iranian EFL Context

دوره 17، شماره 45، دی 1402، صفحه 215-230
وحید نوروزی لارساری

2.

Hegel, the Greeks and Subjectivity: the origins of modern liberty and the historical justification of liberalism

دوره 18، شماره 48، شهریور 1403، صفحه 381-417
David Edward Rose

3.

Individual Psychological Factors: Facilitators of PSL Learners’ Reading Comprehension Ability? a mixed methods study

دوره 15، شماره 31، 2023، صفحه 199-214
Reza Taherkhani؛ Reza Moradi

4.

Investigating the Efficacy of Flipped Learning on Autonomy and Skill-Learning of Iranian EFL Learners

دوره 14، شماره 30، 2022، صفحه 137-148
Jamshid Mashhadi

5.

On the Effect of Flipped Classroom on Learners’ Achievement, Autonomy, Motivation and WTC: Investigating Learning and Learner Variables

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 175-189
Mahboobeh Khosravani؛ Hooshang Khoshsima؛ Amir Mohamadian

6.

The Effect of Task Type on Autonomous EFL Learners’ Interactive Negotiations in a Text-based Synchronous Computer-mediated Context

دوره 11، شماره 24، اسفند 2019، صفحه 177-200
Ali Akbar Khomeijani Farahani؛ Shiva Kaivanpanah؛ Zainab Sadat Naseri

7.

جایگاه زن در تفکر اسپینوزا و کانت

دوره 14، شماره 30، اردیبهشت 1399، صفحه 20-37
فاطمه بختیاری

8.

سازگاری خودآیینی با آتوریته دینی

دوره 14، شماره 31، مرداد 1399، صفحه 437-458
مجید دهقان؛ محمد سعیدی مهر

9.

مقولات عقل عملی کانت و جهان بازی‌های رایانه‌ای: تأملی در نسبت قانون‌مندی اخلاقی و علیت در نظام تصمیم‌گیری روایت‌های تعاملی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 اردیبهشت 1404
علی رازی‌زاده


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب