آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,184
تعداد مقالات14,551
تعداد مشاهده مقاله49,943,170
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,152,879

1.

A Comparative Study of Writing Assessment Using Activity Theory-Based Assessment Model (ATBAM) and a Traditional Approach

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 1-25
Mohammad Alavi؛ Shiva Kaivanpanah؛ Fatemeh Danesh

2.

L2 Writers’ Processing of Teacher vs. Computer-generated Feedback

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 175-215
Shiva Kaivanpanah؛ Mohammad Alavi؛ Rose Meschi

3.

The Effect of Task Type on Autonomous EFL Learners’ Interactive Negotiations in a Text-based Synchronous Computer-mediated Context

دوره 11، شماره 24، اسفند 2019، صفحه 177-200
Ali Akbar Khomeijani Farahani؛ Shiva Kaivanpanah؛ Zainab Sadat Naseri


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب