تعداد نشریات | 43 |
تعداد شمارهها | 1,184 |
تعداد مقالات | 14,551 |
تعداد مشاهده مقاله | 49,943,170 |
تعداد دریافت فایل اصل مقاله | 13,152,879 |
1. | A Comparative Study of Writing Assessment Using Activity Theory-Based Assessment Model (ATBAM) and a Traditional Approach | |
دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 1-25 | ||
Mohammad Alavi؛ Shiva Kaivanpanah؛ Fatemeh Danesh | ||
2. | L2 Writers’ Processing of Teacher vs. Computer-generated Feedback | |
دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 175-215 | ||
Shiva Kaivanpanah؛ Mohammad Alavi؛ Rose Meschi | ||
3. | The Effect of Task Type on Autonomous EFL Learners’ Interactive Negotiations in a Text-based Synchronous Computer-mediated Context | |
دوره 11، شماره 24، اسفند 2019، صفحه 177-200 | ||
Ali Akbar Khomeijani Farahani؛ Shiva Kaivanpanah؛ Zainab Sadat Naseri | ||