آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,236
تعداد مقالات15,198
تعداد مشاهده مقاله50,738,069
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,816,295

1.

A Change without a Change!!: National Curriculum Reform and EFL Teachers’ Motivation in Iran

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 293-325
Parisa Riahipour؛ Mansoor Tavakoli؛ Abbas Eslami Rasekh

2.

Critical Perspectives on Contrastive Rhetoric: A Report from Iranians' EFL Reading Textbooks

دوره 5، شماره 12، اسفند 2013، صفحه 93-108
Marzieh Rafiee؛ Hossein Vahid Dastjerdi؛ Mansoor Tavakoli

3.

Curriculum Reform and Iranian EFL Teachers' Professional Identity: A Marathon of Change!

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 435-463
Parisa Riahipour؛ Mansoor Tavakoli؛ Abbas Eslami Rasekh

4.

Improvement of Metadiscourse Use among Iranian EFL Learners through a Process- based Writing Course

دوره 4، شماره 9، اسفند 2012، صفحه 129-164
Mansoor Tavakoli؛ Leila Bahrami؛ Zahra Amirian

5.

The Effects of Different Pedagogical Interventions on EFL Learners’ ‎Receptive and Productive Knowledge of Formulaic Sequences

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 95-130
Masood Esteki؛ Mansoor Tavakoli؛ Mohammad Amiryousefi

6.

The Effects of Direct Corrective Feedback and Metalinguistic Explanation on EFL Learners’ Implicit and Explicit Knowledge of English Definite and Indefinite Articles

دوره 7، شماره 16، اسفند 2015، صفحه 113-146
Mohsen Rezazadeh؛ Mansoor Tavakoli؛ Abbass Eslami Rasekh


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب