آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,383
تعداد مقالات16,920
تعداد مشاهده مقاله54,532,601
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,181,375

1.

A Symbiosis of Contingent Models to Scaffold EFL Learners towards Self-regulation and Willingness to Communicate

دوره 14، شماره 29، 2022، صفحه 61-78
Manoochehr Jafarigohar؛ Fatemeh Zununi Vahed؛ Abdullah Sarani؛ Ali Hadavizadeh؛ Hoda Divsar

2.

Effect of Online Flipped Classroom on Students' Writing Development at Senior High School

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 495-515
Abdullah sarani؛ Muhammad Jalil Zarei؛ Hossein Navidinia

3.

The Effect of Dogme Language Teaching (Dogme ELT) on L2 Speaking and Willingness to Communicate (WTC)

دوره 11، شماره 24، اسفند 2019، صفحه 261-288
Abdullah sarani؛ Ali Malmir


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب