آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,222
تعداد مقالات15,017
تعداد مشاهده مقاله50,479,830
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,567,886

1.

اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن

دوره 18، شماره 70، مرداد 1402، صفحه 1-9
حمیده اداوی؛ عزت‌اله قدم‌پور؛ محمد عباسی

2.

اثربخشی درمان مبتنی‌بر پذیرش و تعهد در تغییر سطح باورهای فراشناختی و رضایتمندی زناشویی در زوجین مبتلا به‌افسردگی

دوره 14، شماره 53، خرداد 1398، صفحه 229-252
عزت‌اله قدم‌پور؛ مسعود صادقی؛ مهدی یوسف‌وند؛ زینب علوی

3.

الگوی ساختاری تأثیر عزت‌نفس، انگیزش و نظم‌جویی شناختی هیجان بر تعلل ورزی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان تبریز

دوره 12، شماره 47، آذر 1396، صفحه 223-240
حسین وجدان‌پرست؛ عزت‌اله قدم‌پور؛ حسنعلی ویس کرمی

4.

بررسی اثربخشی درمان DBT (رفتار درمانی دیالکتیک) در تغییر سطح باورهای فراشناختی منفی و مثبت و نگرانی از تصویر بدنی (BICI) دانش-آموزان دختر افسرده

دوره 13، شماره 49، خرداد 1397، صفحه 21-40
عزت‌اله قدم‌پور؛ مهدی یوسف‌وند؛ علی‌اصغر فرخزادیان

5.

نقش خوش‌بینی‎تحصیلی، مکان کنترل (درونی ـ بیرونی) و درگیری تحصیلی (شناختی ـ رفتاری ـ انگیزشی) در پیش‎بینی تاب‌آوری تحصیلی

دوره 14، شماره 55، آذر 1398، صفحه 252-276
مهدی یوسف‌وند؛ عزت‌اله قدم‌پور؛ مسعود صادقی؛ سیمین غلامرضایی


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب