آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,252
تعداد مقالات15,400
تعداد مشاهده مقاله51,151,861
تعداد دریافت فایل اصل مقاله14,181,122
اداوی, حمیده, قدم‌پور, عزت‌اله, عباسی, محمد. (1402). اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(70), 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524
حمیده اداوی; عزت‌اله قدم‌پور; محمد عباسی. "اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن". سامانه مدیریت نشریات علمی, 18, 70, 1402, 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524
اداوی, حمیده, قدم‌پور, عزت‌اله, عباسی, محمد. (1402). 'اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن', سامانه مدیریت نشریات علمی, 18(70), pp. 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524
اداوی, حمیده, قدم‌پور, عزت‌اله, عباسی, محمد. اثربخشی آموزش مبتنی بر مدل انگیزش خواندن بر میزان آگاهی واج‌شناختی و نگرش به خواندن دانش‌آموزان دارای مشکلات خواندن. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1402; 18(70): 1-9. doi: 10.22034/jmpr.2023.16524


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب