آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,236
تعداد مقالات15,195
تعداد مشاهده مقاله50,715,894
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,796,621

1.

Academic Discipline DIF in an English Language Proficiency Test

دوره 3، شماره 7، اسفند 2011، صفحه 39-65
Seyyed Mohammad Alavi؛ Abbas Ali Rezaee؛ Seyyed Mohammad Reza Amirian

2.

A Comparative Study of Writing Assessment Using Activity Theory-Based Assessment Model (ATBAM) and a Traditional Approach

دوره 11، شماره 23، شهریور 2019، صفحه 1-25
Mohammad Alavi؛ Shiva Kaivanpanah؛ Fatemeh Danesh

3.

A Dynamical System Approach to Research in Second Language Acquisition

دوره 5، شماره 11، بهمن 2013، صفحه 127-143
Hassan Soleimani؛ Mohammad Alavi

4.

Constructing and Validating a Q-Matrix for Cognitive Diagnostic Analysis of a Reading Comprehension Test Battery

دوره 10، شماره 21، شهریور 2018، صفحه 1-31
Mohammad Alavi؛ Fatemeh Ranjbaran

5.

Identification and Distribution of Interactional Contexts in EFL Classes: The Effect of Two Contextual Factors

دوره 7، شماره 15، مرداد 2015، صفحه 93-123
Mostafa Pourhaji؛ Seyed Mohammad Alavi

6.

L2 Writers’ Processing of Teacher vs. Computer-generated Feedback

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 175-215
Shiva Kaivanpanah؛ Mohammad Alavi؛ Rose Meschi

7.

Teacher Wait-Time and Learner Initiation: A Single Case Analysis

دوره 8، شماره 18، اسفند 2016، صفحه 1-18
Seyed Mohammad Alavi؛ Baqer Yaqubi؛ Mostafa Pourhaji


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب