آمار

تعداد نشریات43
تعداد شماره‌ها1,235
تعداد مقالات15,183
تعداد مشاهده مقاله50,692,450
تعداد دریافت فایل اصل مقاله13,776,441

1.

EFL Learners’ Perceptions of Interaction-based Learning and Their ‎Willingness to Communicate

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده ، انتشار آنلاین از تاریخ 29 مرداد 1402
Sura Mohamed Kamkam؛ Mahmoud Afrouz؛ ضرغام قبانچی؛ Manijeh Youhanaee

2.

The Effect of Explicit Pragmatic Instruction on EFL Students' Production of Speech Acts: Pragmalinguistic vs. Sociopragmatic Errors in Focus

دوره 15، شماره 31، مهر 2023، صفحه 1-17
Alyaa Alkawaz؛ Mahmoud Afrouz؛ Daryush Nejadansari؛ Azizollah Dabaghi


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب