آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,385
تعداد مقالات16,972
تعداد مشاهده مقاله54,619,712
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,224,023

1.

A Corpus-driven Scoping Systematic Review of Four Decades of Teacher Professional Development Research: Exploring Research Foci, Content Areas, Designs Methods and Trends

دوره 13، شماره 28، 2021، صفحه 39-59
Farzaneh Arjmand؛ Mohammad Bagher Shabani؛ Reza Khani؛ Abbas Ali Zarei

2.

A pragmatic Analysis of Personal Metadiscourse and Politeness Principle across Genres: From Relevance to Adaptation

دوره 12، شماره 25، شهریور 2020، صفحه 1-31
Omid Allaf-Akbary؛ Rajab Esfandiari؛ Abbas Ali Zarei

3.

Learning L2 Idioms through Visual Mnemonics

دوره 12، شماره 26، بهمن 2020، صفحه 1-27
Maryam Ahmadi؛ Abbas Ali Zarei؛ Rajab Esfandiari

4.

On the Effectiveness of Involvement Load Components on L2 Vocabulary Learning

دوره 16، شماره 33، 2024، صفحه 373-390
Zahra Memarnia؛ Abbas Ali Zarei

5.

On the Relationship between Metacognitive Reading Strategies, Reading Self-Efficacy, and L2 Reading Comprehension

دوره 10، شماره 22، اسفند 2018، صفحه 157-181
Abbas Ali Zarei

6.

The Contribution of Various Dimensions of L2 Identity to L1 National Identity: A Case of the Iranian EFL Context

دوره 14، شماره 29، 2022، صفحه 27-43
Hadi Heidari؛ Ali Malmir؛ Abbas Ali Zarei

7.

The Effects of Models of Dynamic Assessment on EFL Learners’ Writing Apprehension and Writing Self-Efficacy

دوره 17، شماره 35، مهر 2025، صفحه 351-370
Zahra Siravand؛ Abbas Ali Zarei


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب