آمار

تعداد نشریات45
تعداد شماره‌ها1,386
تعداد مقالات16,965
تعداد مشاهده مقاله54,599,469
تعداد دریافت فایل اصل مقاله17,210,126
عبد حسین حسین, انس, زمانی نوکاآبادی, علیرضا. (1403). شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), 184-201. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556
انس عبد حسین حسین; علیرضا زمانی نوکاآبادی. "شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی". سامانه مدیریت نشریات علمی, 2, 2, 1403, 184-201. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556
عبد حسین حسین, انس, زمانی نوکاآبادی, علیرضا. (1403). 'شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی', سامانه مدیریت نشریات علمی, 2(2), pp. 184-201. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556
عبد حسین حسین, انس, زمانی نوکاآبادی, علیرضا. شناسایی و اولویت بندی ظرفیت های بازاریابی ورزشی به منظور توسعه دو و میدانی در سطح قهرمانی. سامانه مدیریت نشریات علمی, 1403; 2(2): 184-201. doi: 10.22034/jsmk.2025.19556


سامانه مدیریت نشریات علمی. قدرت گرفته از سیناوب